Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Asystent rodziny  
Stanowisko
Asystent rodziny  
E-mail
gops@przywidz.pl  
Telefon
58 6825514  
Fax
 
Data składania
2015-07-20  
Data wygaśnięcia
2015-08-01  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
gdański  
Gmina
Przywidz
Miasto
Przywidz  
Ulica
ul. Józefa Uhlenberga  
Numer budynku
10  

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu ogłasza nabór na  wolne stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu, ul. Gdańska 15, 83-047 Przywidz

 

1. Stanowisko pracy: Asystent rodziny

 

2. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • niekaralność za przestępstwa  umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej oraz ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  • posiada wykształcenie;
  • o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca wyższe socjalna,
  • lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (DZ.U z 2011r. nr 272) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  • lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.

 

3. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość obsługi komputera,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
  • umiejętność nawiązania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
  • samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
  • komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na sytuacje stresowe,
  • umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
  • prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,

 

4. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów: empatia, komunikatywność,odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość, rzetelność, zaangażowanie i odporność na stres, zdolności organizacyjne.

 

5. Zakres   zadań wykonywanych  na stanowisku:

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prowadzenia gospodarstwa domowego,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi,
  • wspieranie aktywności społecznej rodzin,
  • motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny, aktywnego poszukiwania pracy,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,
  • motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
  • udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
  • prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych  dla rodziców i dzieci,
  • pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowych
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
  • monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,
  • sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,
  • współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowym oraz innymi podmiotami osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,
  • współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną,
  • przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika GOPS.

 

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • miejscem pracy jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przywidzu, ul. Gdańska 15, 83-047 Przywidz ( praca tylko w terenie),
  • praca na pełny etat w godzinach od 7.30 do 15.30 ( poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek ) natomiast   środa od  9.00 do 17.00 lub umowa zlecenie z 40 godzinowym wymiarem czasu pracy w tygodniu, gdzie asystent rodziny będzie mógł wykonywać usługę poza  godzinami pracy pracowników socjalnych, w tym w soboty.

 

7 . Wymagane dokumenty:

  • CV (życiorys),
  • List motywacyjny,
    List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:
    Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych, (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
  • kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku ( przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badanie lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego,
  • kopia dowodu osobistego,
  • inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.

Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.

 

8. Postępowanie rekrutacyjne:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:

Etap I.Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,

Etap II.Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi  kandydatami w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu i dokonanie  wyboru pracownika na jej podstawie.

 

9. Termin i sposób składania ofert:

Dokumenty (w zamkniętej kopercie) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu ul. Gdańska 15 lub pocztą na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
83-047 Przywidz
ul. Gdańska 15

w terminie do 20.07.2015 r. do godz. 15.00

Aplikacje niekompletne lub przesłane do ośrodka po terminie nie będą rozpatrywane, dokumentów nie odsyłamy.

Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone nie będą poinformowani.

Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wynikach konkursu umieszczona zostanie na internetowej GOPS Przywidz www.gopsprzywidz.pl


 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu informuje, że
w wyniku naboru na wolne stanowisko  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Przywidzu, ul. Gdańska 15, 83-047 Przywidz, do zatrudnienia na stanowisko asystenta rodziny Ośrodka została wybrana Pani Joanna Lis.

Uzasadnienie:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu ogłosił nabór na wolne stanowisko asystenta rodziny. Ogłoszenie zostało zamieszczone na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Urzędu Gminy , Powiatowego Urzędu Pracy
w Gdańsku oraz  Biuletynie Informacji Publicznej do 20.07.2015 r.

Pani Joanna Lis spełniła wymagania wskazane w ogłoszeniu. Wykazała się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na stanowisku asystenta rodziny. Kandydatka legitymuje się wykształceniem  wyższym w zakresie specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Rekrutację przeprowadzono na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej podczas której kandydatka prezentowała swoje kwalifikacje i umiejętności zawodowe. Posiadane umiejętności ,praktyka zawodowa oraz wykształcenie Kandydatki pozwolą na sprawne wdrożenie się
i podjęcie pracy na proponowanym stanowisku.

Katarzyna Mytych
Przywidz, dnia 31.07.2015 r.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..